מניצוץ ללהבה: המילטון וההיפ-הופ
עולם ההיפ-הופ וברודוויי מתלכדים בסיפור על שני עולמות שחברו יחד כדי ליצור את "דה המילטון מיקסטייפ". לין-מנואל מירנדה חושף את אהבתו להיפ-הופ ולמחזות זמר, ואת הדרך שבה חשב על הרעיון והתחיל לכתוב את "המילטון" כאוסף שירים. כמו כן משתתפים כוכבי הראפ באסטה ריימס ונאז, האייקון התרבותי אנג'י מרטינס והראפרית, הזמרת והכותבת דסה. סיפור המעגל השלם נחשף בשעה ש"המילטון" נוגע באומנים ובקהילות.
עולם ההיפ-הופ וברודוויי מתלכדים בסיפור על שני עולמות שחברו יחד כדי ליצור את "דה המילטון מיקסטייפ". לין-מנואל מירנדה חושף את אהבתו להיפ-הופ ולמחזות זמר, ואת הדרך שבה חשב על הרעיון והתחיל לכתוב את "המילטון" כאוסף שירים. לצד שורה של דמויות בולטות מדפי המחזה ומן האולפנים שבהם נוצר, נפרש סיפור המעגל שנסגר, האופן שבו "המילטון" נגע באומנים ובקהילות רבות וכיצד הפך האלבום ל"המילטון" המחזמר וחוזר חלילה. הראיונות כוללים כוכבי היפ-הופ כמו באסטה ריימס ונאז, דיג'יי ההיפ-הופ והאייקון התרבותי אנג'י מרטינס, ודסה, זמרת ב"המילטון מיקסטייפ". כל אחד מהם מספר על חוויית הצפייה ב"המילטון" בברודוויי ומקורות ההשראה שהביאו ליצירת עיבודי ראפ אישיים לשירי המחזמר המצליח.