Winning Time: Reggie Miller Vs. The New York Knicks
בחצי גמר ההתאחדות המזרחית של ה-NBA ב-1995, רג'י מילר חיזק את מעמדו כאויב הציבור מספר אחת בעיר ניו יורק. רגעים ספורים לקראת סיום המשחק הראשון, קלע מילר שמונה נקודות במהלך 8.9 שניות והעניק לאינדיאנה פייסרס ניצחון מפתיע. הבמאי זוכה פרס הפיבודי, דן קלורס, לוכד את עוצמתה של יריבות בין שתי ערים בסרט שלדעת המבקרים "חובה לראות". (לוס אנג'לס טיימס)