בהתבסס על האנטי-גיבור הבלתי רגיל של מארוול קומיקס, דדפול מציג את סיפור המקור של שכיר החרב וויד ווילסון, שרודף אחר האדם שכמעט הרס את חייו.
בהתבסס על האנטי-גיבור הבלתי רגיל של מארוול קומיקס, דדפול מציג את סיפור המקור של וויד וילסון, סוכן הכוחות המיוחדים לשעבר, שאימץ את האלטר אגו דדפול לאחר חשיפה לניסוי מסוכן שהעניק לו יכולות ריפוי עצמי מוגברות. דדפול, החמוש ביכולותיו החדשות ובחוש הומור שחור ומעוות, רודף אחר האיש שכמעט הרס את חייו.