לטייל באמריקה כאדם שחור
יועצת הנסיעות מרטיניק לואיס יוצאת למסע שבו תבקר באתרים שהוצגו ב"ספר הירוק" ההיסטורי, כמו גם ביעדי טיולים שחורים מודרניים.
יועצת הנסיעות מרטיניק לואיס יוצאת למסע שבו תבקר באתרים שהוצגו ב"ספר הירוק" ההיסטורי, כמו גם ביעדי טיולים שחורים מודרניים. מרטיניק תלמד על מקומות מפלט נפלאים לשחורים שפרחו בתקופה של סכסוך בין הגזעים, וכיצד הם השפיעו על בעלי עסקים שחורים מודרניים.