מבריחים בשדה התעופה: מבצע טרופי
מבצעי אוויר וים וסוכני ביטחון המולדת פועלים ברחבי האיים הקריביים ונלחמים ברשתות הסחר העולמי בקוקאין.
מבצעי אוויר וים וסוכני ביטחון המולדת פועלים ברחבי האיים הקריביים ונלחמים ברשתות הסחר העולמי בקוקאין. ה"מסדרון הקריבי" נהפך לנתיב עבור ארגוני פשע שמבריחים קוקאין לארה"ב ולאירופה. אנשי יחידות המבצעים וביטחון המולדת מחרימים מהמבריחים קוקאין בשווי מיליונים ומפילים ארגוני הברחה שפועלים בפוארטו ריקו ובאיים שמסביב.