רחוק מהעץ
הורות אינה דבר פשוט, במיוחד כאשר הסקרנות מכרסמת בדביבון צעיר שההורה שלו מנסה לשמור על שניהם מוגנים. בסרט הקצר "רחוק מהעץ" מבית "אולפני ההנפשה של וולט דיסני", בעל חיים צעיר זה לומד לחיות ולפתוח את ליבו… אפילו כשהסכנה אורבת.