דופסיק
הסדרה "דופסיק" מתארת כיצד חברה אחת גרמה למגפת הסמים החמורה ביותר בהיסטוריה האמריקאית, ולוקחת את הצופים למוקד המאבק של אמריקה בהתמכרות לאופיואידים. בניגוד לכל הסיכויים, גיבורים יוצאים במתקפה נועזת ומותחת במטרה להפיל את הכוחות התאגידיים השפלים ובני בריתם שעומדים מאחורי המשבר הלאומי הזה.
הסדרה "דופסיק" מתארת כיצד חברה אחת גרמה למגפת הסמים החמורה ביותר בהיסטוריה האמריקאית. הסדרה לוקחת את הצופים למוקד המאבק של אמריקה בהתמכרות לאופיואידים, מחדרי הישיבות של חברות התרופות הגדולות, לקהילת כורים במצוקה בווירג'יניה ועד למסדרונות היחידה ללוחמה בסמים. בניגוד לכל הסיכויים, גיבורים יוצאים במתקפה נועזת ומותחת במטרה להפיל את הכוחות התאגידיים השפלים ובני בריתם שעומדים מאחורי המשבר הלאומי הזה. המיני סדרה נעשתה בהשראת ספרה של בת' מייסי, רב מכר של הניו יורק טיימס.