המשימה
המיסיונר הנוצרי האמריקאי ג'ון צ'או נרצח בזמן שניסה ליצור קשר עם אחד השבטים הנידחים ביותר בעולם ולהמירם לנצרות. בעזרת ריאיונות בלעדיים וחומר ארכיוני ממסעו של ג'ון ומהאי צפון סנטינל, סרט תיעודי זה יחקור את הנושאים הנצחיים ואת ההשלכות המתמשכות של סיפור מורכב זה.
המיסיונר הנוצרי האמריקאי ג'ון צ'או נהרג בזמן שניסה ליצור קשר עם אחד העמים המבודדים האחרונים בעולם – הסנטינלים – ולהמירם לנצרות. תגובות סותרות ומפולגות מקרב הציבור ואפילו מקרב בני משפחתו חושפות הבנה עמוקה יותר של ג'ון צ'או האמיתי – אדם צעיר בעל רוח הרפתקנית ואובססיה אחת. בעזרת ריאיונות בלעדיים, חומר ארכיוני ממסעו של ג'ון לאי צפון סנטינל והיומנים המפורטים שלו, הסרט חוקר את הדעות המיושנות בנוגע לגילוי ארצות שעיצבו אותו, את הקהילה האוונגליסטית שהניעה אותו במסעו, את שיברון הלב של אביו ואת ההשלכות המתמשכות של סיפור מורכב זה.