אנרגיה חיובית
בסדרה הזו דאלאס קמפבל וקארי ביירון מטיילים ברחבי העולם ופוגשים את היזמים שיוצרים דרכים חדשות להניע את העולם שלנו לעבר העתיד.
בסדרה הזו דאלאס קמפבל וקארי ביירון מטיילים ברחבי העולם ופוגשים את היזמים שיוצרים דרכים חדשות להניע את העולם שלנו לעבר העתיד. העולם מתמודד עם אתגר עצום - אנחנו רגילים לאנרגיה שנמצאת במרחק של לחיצת כפתור, מכוניות מהירות ותחבורה זולה ומהירה, אבל כיצד נענה על הצרכים שלנו בלי לפגוע בכדור הארץ? המנחים שלנו יחשפו פרויקטים בעלי חזון בקנה מידה גדול וקטן ברחבי העולם, ויעזרו ליצור מערכת אנרגיה חדשה.