סופרסטאר - מאווריקס - הכוכבים של אמריקה
מבט אינטימי אל תוך חייהם של פורצי הדרך שעיצבו את התרבות האמריקאית באמצעות סרטונים נדירים ופרטים אינטימיים. צאו למסע עמוק אל תוך חייהם של הדמויות האיקוניות, באמצעות ידידים ובני משפחה שחושפים את השיאים המטאוריים ואת המחיר ההרסני של התהילה.