מלחמת הכוכבים: חזיונות
סדרת האנתולוגיה חוזרת עם תשעה סיפורי אנימה חדשים מאת סטודיואים יפניים אייקוניים אשר מביאים סגנונות יחודיים למיתולוגיית "מלחמת הכוכבים".