הופעות, מוזיקה
עשור לאחר ההשקה של "ויולטה", טיני נפגשת עם חבריה לשעבר בצוות השחקנים של הסדרה כדי לחגוג, ומעניקה למעריצים הופעה אינטימית, מיוחדת ובלתי נשכחת. טיני, חורחה בלנקו, קנדלריה מולפסה ומרסדס למברה בערב מרהיב, עם גרסאות חדשות של השירים בסדרה.
עשור לאחר ההשקה של "ויולטה", טיני נפגשת עם חבריה לשעבר בצוות השחקנים של הסדרה כדי לחגוג, והעניקה למעריצים הופעה אינטימית, מיוחדת ובלתי נשכחת. תיאטרון אסטור פיאסולה המתוחכם שימש כאתר המושלם לפגישה המחודשת של טיני, חורחה בלנקו, קנדלריה מולפסה ומרסדס למברה, ולקהל – לרקוד לקצב הגרסאות החדשות שלהם של חמישה משירי הסדרה. מעריצים נבחרים השתתפו במהלך ההופעה בנוסטלגיה, באנקדוטות הכיפיות ובהעלאת הזיכרונות של הכוכבים שלהם.