לחשוף את עיר הפיראטים
מתחת למים בנמל קינגסטון שבג’מייקה חבויות הריסותיה של עיר הפיראטים הגדולה בכל הזמנים, פורט רויאל. בשבעה ביוני 1692, רעידת אדמה מלווה בגל צונאמי השמידה את העיר. הארכאולוג ד”ר ג’ון הנדרסון משתמש בטכנולוגיות הגישוש החדישות ביותר על מנת לחשוף את העיר הטבועה במלוא הדרה בפעם הראשונה.