דרמה, קומדיה
אליס הרוסה כשהחבר הכי טוב שלה, סטיב, מתחיל לצאת עם בתה בת ה-26, איזי, והשניים מכריזים שברצונם להמשיך בקשר. אליס עושה כמיטב יכולתה כדי להביא לסיום מערכת היחסים. לרוע מזלה, סטיב בהחלט מוכן למתקפה, ומה שהתחיל כחברות מושלמת הופך לסכסוך מלא.
אליס הרוסה כשהחבר הכי טוב שלה, סטיב, מתחיל לצאת עם בתה בת ה-26, איזי. היא עומדת לאבד את החבר הכי טוב שלה ואת בתה במכה אחת. אליס מחליטה להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותה כדי להביא לסיום הקשר: מאיומים, תחנונים ועד חיסול הקריירה שלו. לרוע מזלה, סטיב בהחלט מוכן למתקפה, ומה שהתחיל כחברות מושלמת הופך לסכסוך מלא. בסופו של דבר, בעלה של אליס, דניאל, מאבד את סבלנותו. בעקבות העניין מתגלה באליס צד שמבהיל אותו. סטיב יודע שאיזי היא הדבר הכי טוב שקרה לו בחייו ומחליט להמשיך בקשר. אבל אליס לא תוותר ללא מאבק.