Smart House
כאשר גאון המדע של התיכון, בן קופר, נכנס לאינטרנט כדי לזכות ב"בית חכם" ממוחשב שתוכנן במיוחד כדי להפוך את הכל לפשוט יותר, הוא מגלה שבמקום זאת החיים הפכו לבעייתיים יותר מתמיד.
כאשר גאון המדע של התיכון, בן קופר, נכנס לאינטרנט כדי לזכות ב"בית חכם" ממוחשב שתוכנן במיוחד כדי להפוך את הכל לפשוט יותר, הוא מגלה שבמקום זאת החיים הפכו לבעייתיים יותר מתמיד. כאשר בן מנסה לשבש את חיי האהבה של אביו האלמן, הבית החכם מאמץ לעצמו זהות אימהית וירטואלית שלא רק נעשית אובססיבית יתר על המידה כלפי הקופרים, אלא גם משכפלת את עצמה ל"פאט", טכנולוגיה אישית מיושמת, "אמא שאין שנייה לה" שיצאה משליטה. רק בן יכול להתמודד עם תבונתה של האינטליגנציה המרכזית של "פאט" ולהערים על הבית החכם אחת ולתמיד.