הוא הווטרינר האהוב עלינו, ועכשיו אנחנו חושפים מה עושה אותו כל כך מדהים. בתוכנית מיוחדת זו, ד"ר יאן פול חולק את הרגעים האינטימיים ומגדירי החיים ביותר שלו- מילדותו בהולנד כשהעולם היה בעיצומה של מלחמה, ועד המעבר שלו למערב התיכון האמריקאי, וסיפור אהבה שמתאים לסרטים - זהו סיפור חייו המדהימים.