מזלגוני שואל שאלה: מהי חיית מחמד?
מזלגוני פוגש את ריב טיקלס. הוא בטוח שהיא מקסימה ונחמדה, והיא מסבירה לו על הסכנות שבמקצוע אכיפת החוק.