קופצים בראש
בסרט החדש של דיסני ופיקסאר, "קופצים בראש", מככבת מייבל, חובבת חיות אשר מנצלת הזדמנות להשתמש בטכנולוגיה חדשה כדי "להקפיץ" את התודעה שלה אל חיה רובוטית הנראית לגמרי אמיתית. בעזרת היכולת החדשה לתקשר עם החיות סביבה, מייבל חושפת בחצר האחורית שלה תעלומות העולות מעבר לכל דמיון.
מה אם הייתם יכולים לדבר עם חיות ולהבין מה הן אומרות? בסרט הקולנוע החדש של דיסני ופיקסאר, "קופצים בראש", מדענים מגלים איך "להקפיץ" תודעה אנושית אל בעלי חיים רובוטיים הנראים לגמרי אמיתיים, ולאפשר לבני אדם לתקשר עם חיות כחיות! את ההרפתקה הזו מובילה מייבל, חובבת חיות אשר מנצלת הזדמנות להשתמש בטכנולוגיה וחושפת תעלומות בעולם החי העולות מעבר לכל דמיון. את "קופצים בראש" ביים דניאל צ'ונג והפיקה ניקול פרדיס גרינדל, מדבבים פייפר קורדה, בובי מויניהן וג'ון האם.