Even Stevens
לואיס, לא-יוצלח בכיתה ז', מתקשה למצוא את מקומו בבית הספר ובמשפחתו המושלמת לכאורה. הוא מעצבן את אחותו הגדולה והשאפתנית רן, ונקלע לעיתים קרובות להרפתקאות הרות אסון, מהן בדרך כלל מציל אותו אלן, חברו הטוב ביותר.