בונקרס
בונקרס הוא כוכב סרטים מצוירים שעבר את השיא שלו. אחרי שהאולפן מפטר אותו, בונקרס נתקל במקרה בהזדמנות לעבוד במשטרת לוס אנג'לס. בונקרס מצוות לבלש המהוסס, לאקי פיקל, והופך לשוטר המצויר הראשון. יחד הם מתמודדים עם נבלים, גם אנושיים וגם מצוירים, כדי לשמור על הוליווד.