אפוקליפס, המוטנט החזק ביקום, מנסה להשמיד את המין האנושות. כדי להציל את האנושות, פרופסור אקס מוביל את חבורת אקס-מן לעימות שיקבע את גורלו של העולם.
אפוקליפס, המוטנט הראשון והחזק בעולם, התעורר לאחר אלפי שנים וגילה עולם שבני האדם שולטים בו. מתוך כוונה לנקות את כדור הארץ מהמין האנושי, הוא מגייס קבוצת מוטנטים כדי ליצור סדר עולמי חדש. במרוץ נואש להציל את האנושות, פרופסור אקס מוביל את חבורת אקס-מן הצעירה בעימות אדיר נגד אויב בלתי מנוצח שיקבע את גורל העולם.