סופר חברים
זו ציפור... זה מטוס... לא, זה באדי! צפו ביצורים פרוותיים מעופפים לאחר שזן חדש של גיבורים נולד. הפעם הגורים צריכים להפגין את יכולותיהם המדהימות ולמהר לסייע כאשר בריון משנה צורה מהחלל החיצון מאיים על כדור הארץ. החברים מגלים שכאשר משתמשים בחוכמה ועובדים יחד, אין צורך בכוחות-על כדי להיות גיבורים.
צפו ביצורים פרוותיים מעופפים כשזן חדש של גיבורים נולד בהרפתקה אפית מלאת הנאה. יום רגיל בחוות פרנפילד הופך בלתי רגיל כשבדרבול, מדבאד, ב-דאוג, בודהה ורוזבאד מגלים טבעות מסתוריות שמקנות לכל אחד מהם כוח-על. לפני שאפשר להגיד "חברים, התייצבו לפעולה", הגורים משתמשים בכישוריהם המדהימים וממהרים לסייע כאשר בריון משנה-צורה מהחלל החיצון מאיים על כדור הארץ. האם יצליחו לפעול בלי לחשוף את זהותם הסודית? "סופר חברים" מלא צחוק, פעולה ודמויות חדשות ומדהימות, מוכיח שכשמשתמשים בשכל ועובדים יחד, אין צורך בכוחות-על כדי להיות גיבורים!