מלחמת הכוכבים - אול סטארס
דמויות חדשות חוברות עם גיבורים אייקונים כמו האן סולו, צ'ובאקה, לנדו קלריסיאן, BB-8 והגנרלית ליאה להרפתקאות ברחבי יקום מלחמת הכוכבים.