Be Water
סרט תעודה שמתאר את חייו של אומן אומנויות הלחימה והשחקן האגדי, ברוס לי. הסרט סוקר את חייו המוקדמים של לי בסן ופרנסיסקו ובהונג קונג, ומאוחר יותר בסיאטל כשלימד קונג פו בבגרותו. לאחר מכן, לי חוזר להונג קונג ושם הופך לכוכב קולנוע בינלאומי. הסרט מציג ראיונות וצילומי ארכיון שממחישים את הכריזמה, התשוקה והפילוסופיה של לי וכן את המסירות לאומנותו.