Check out "You and Me," performed by the Cast of Descendants 2!
Sometimes it's hard to find yourself, but it's worth it in the end. Don't be afraid to look deep inside when you listen to "You and Me," performed by the Cast of Descendants 2! Be bold, brave, and free, you gotta believe!