בלינק
כשהילדים שלהם מאובחנים במחלת עיניים נדירה, משפחה יוצאת למסע לחוות את יופיו של העולם על עוד הם יכולים.
כשלושה מילדיהם מאובחנים במחלה חשוכת מרפא שעלולה לגרום ללקות ראייה חמורה, משפחת פלטייה יוצאת למסע כדי לראות את יופיו של העולם כל עוד הם יכולים. בעודם חווים יעדים עוצרי נשימה ומפגשים של פעם בחיים, האהבה, החוסן ותחושת הפליאה המוצקה שלהם מבטיחים שעתיד מעורפל לא יגדיר את ההווה שלהם.