בתוך הסי-איי-איי: סודות ומרגלים
הסדרה "בתוך הסי-איי-איי: סודות ומרגלים" חושפת משימות אמיתיות של סוכני מודיעין מובחרים, ולוקחת את הצופים עמוק לעולם הביון. החל ממבצעים חשאיים בשטחי האויב ועד למרדף אחר בן לאדן, בואו לגלות את הסיפורים המסוכנים שמעולם לא סופרו, שמראים מה צריך באמת כדי להיות מרגלים מעבר לקו האדום של הסכנה.
הסדרה הזו היא אוסף של סיפורים מדהימים, שלא סופרו בעבר וששינו את העולם, שחושפים מה נדרש כדי להיות מרגל מעבר לקו האדום של הסכנה. מרגלים מתוך קהילת המודיעין מספרים את הסיפורים בעצמם, וכל סיפור ממוקד משימה מרתק את הצופים מנקודת שיא אחת לשנייה וסוחף אותם בהרפתקאות שמעולם לא נשמעו בעבר. מג'ייסון בורן האמיתי ועד לתמרונים החשאיים שהתרחשו סביב חיסולו של אוסמה בן לאדן ועדות דקה אחר דקה על כניסה לשטחי האויב, כל פרק מביא את הצופים קרוב ככל האפשר לעולם הביון. עם גישה חסרת תקדים לחלק מסוכני המודיעין המובחרים ולמשימות שהגדירו את הקריירה שלהם, בואו לחקור את העבודה המגוונת, המסורה ולעיתים הקטלנית של סוכנות הביון היעילה בעולם. אתם צופים ב"בתוך הסי-איי-איי: סודות ומרגלים".