בת הים הקטנה
"בת הים הקטנה" הינו עיבוד מחודש לסיפורה האהוב של אריאל, בת-ים סקרנית הכמהה לחוות את החיים על פני האדמה, ובניגוד לרצותוניו של אביה, מבקרת ביבשה. אריאל מוצאת את עצמה במסע בלתי צפוי של גילוי עצמי ופוגשת נסיך, מכשפת ים ועולם חדש ומופלא.