World's Greatest Dogs
אתלטיים, שובבים ומלאי אהבה, חברינו הכלבים הם בעלי חיים יוצאי דופן. מאקרובטיקה ועד פעלולים עוצרי נשימה, מגלישה על סקייטבורד ועד רכיבה על קורקינט, קפיצה בחבל וגלישת גלים, בספיישל הזה נתבונן בכלבים מדהימים ובבעליהם המסורים, ונספר את סיפורים של "אנדרדוגים" שהפכו מגורי כלבים דחויים לכוכבים עולים.