מסתורין, פנטזיה
גריפין קמפבל ומשפחתו עוברים למלון טרימונט הישן בעיירה סאלפר ספרינגס. העיירה כולה מאמינה שרוח הרפאים של נערה בשם סוואנה רודפת את המלון.
גריפין קמפבל ומשפחתו עוברים למלון טרימונט הישן בעיירה סאלפר ספרינגס. העיירה כולה מאמינה שרוח הרפאים של נערה בשם סוואנה, שנעלמה לפני 30 שנה, רודפת את המלון. כשגריפין וחברתו החדשה, הארפר, מנסים לפענח את התעלומה, הם מוצאים שער שמאפשר להם לחזור אחורה בזמן, ושם הם מגלים שהסוד לפתרון התעלומה הוא פגישה עם אביו של גריפין!