סניקרלה
כמו סיפור "סינדרלה" מוזיקלי ואנרגטי, מעצב נעלי ספורט שאפתן מקווינס, עובד כנער סטוק בחנות נעליים ומסתיר את כישרונו. לאחר מפגש מקרי עם קירה קינג, נסיכת מנהטן מקסימה מתעורר קסם באוויר. עם דחיפה מהחברה הכי טובה שלו אל מוצא את האומץ לקשור קשרים בעולם הגדול.
סיפור סינדרלה מוזיקלי בהילוך גבוה, המתרחש בתרבות הרחוב התוססת של הסניקרס בניו יורק, בגרסה עכשווית של האגדה הידועה. אל הוא מעצב סניקרס בתחילת דרכו מקווינס שעובד כסדרן סחורה בחנות נעליים שהייתה שייכת לאימו המנוחה. הוא מסתיר את כישרונו האומנותי מאביו החורג העמוס בעבודה ומשני אחיו החורגים המרושעים, שהורסים כל הזדמנות הנקרית בדרכו. כשאל פוגש את קירה קינג, הבת העצמאית והפלפלית של טייקון הסניקרס דריוס קינג, ויש חשמל באוויר כשהשניים יוצרים חיבור על רקע אהבתם המשותפת לסניקרס. בזכות דחיפה קטנה מהחברה הכי טובה שלו וקמצוץ של קסם מהפיה הטובה ממין זכר, אל אוזר אומץ לרתום את הכישרון שלו כדי לנסות להגשים את חלומו ולהפוך למעצב סניקרס "לגיטימי" בתעשייה. כעת אל מוכן לשרוך נעליים ולחלום בגדול.