The Olympic Elk
הצטרפו אל האיילים האולימפיים המלכותיים כשהם חוצים את הנתיב האלפיני מבית החורף שלהם בשפלת צל הר אולימפוס שבוושינגטון, אל אדמות המרעה הפוריות של פסגותיו המתנשאות.
הצטרפו אל האיילים האולימפיים המלכותיים כשהם חוצים את הנתיב האלפיני מבית החורף שלהם בשפלת צל הר אולימפוס שבוושינגטון, אל אדמות המרעה הפוריות של פסגותיו המתנשאות. בעוד שאימהות טריות עושות כמיטב יכולתן כדי להגן על צאצאיהן מפני טורפים משוטטים, שוורים צעירים קוראים תיגר על זקני העדר החזקים עבור הזכות להקים משפחה משלהם.