תכירו את החמוצים: מאחורי הקלעים של ״ניצחון או הפסד״
״תכירו את החמוצים: מאחורי הקלעים של ׳ניצחון או הפסד׳״ מראה איך פיקסאר יצרו את הסדרה המקורית הראשונה שלהם באורך מלא. התיעוד של מאחורי הקלעים מציג בפנינו את צוות ההפקה הנחוש, שאנשיו השתמשו בחוויות האישיות שלהם כדי ליצור סדרה שאפתנית ובעלת לוק יחודי, אשר עוקבת אחרי ״החמוצים״, קבוצת סופטבול בחטיבת ביניים, בשבוע שלפני משחק הגמר הגדול שלהם.