צרות טובות
קאלי ומריאנה סיימו את לימודיהן ועברו למרכז העיר לוס אנג'לס. האחיות מנווטות את דרכן בין אהבה, סקס ומערכות יחסים מסובכות - דברים שקורים כשאת עוברת לעיר חדשה בשנות ה-20 לחייך.