החיות הנפלאות של אמריקה
פיל. נמר. אריה. קרנף. באפלו. הם שולטים בארץ עם האינטיליגנציה, הכריזמה והאומץ שלהם. המובחרים ביותר שיש לאפריקה להציע. עכשיו Nat Geo WILD יוצאים לחיפוש כדי למצוא את 'חמשת הגדולים' של אמריקה. 12 מועמדים בעלי מאפיינים מדהימים, ביניהם אייל הצפון, דוב גריזלי, עיט קירח, אייל קורא, זאב ודישון. מי מהם ראוי לכבוד הזה?