גנבים: הכתר של אגתה הקדושה
אמבר, גנבת מבריקה, מגיעה לאי אספרנזה במטרה לגנוב את הכתר של אגתה הקדושה, אבל הופעתו המפתיעה של רוי, שותפה לשעבר שלא היסס לבגוד בה בעבר, משבשת לה את התוכניות. עכשיו הדבר הקשה ביותר יהיה להצליח לבטוח מחדש זה בזו, ולהשלים עם העובדה שהאהבה היא כנראה האוצר הכי גדול בחייהם.
אמבר היא אחת מהגנבים הטובים בעולם. לאחר שוד שלא עלה כמתוכנן, המטרה החדשה שלה היא האי אספרנזה. היא יוצאת לשם כדי לגנוב את הכתר של אגתה הקדושה, תכשיט מקולל יקר ערך, שלוסיה וייחאס מתכוונת לענוד בחתונתה. הכול מחושב לפרטי פרטים: אמבר הסתננה למשפחה כבר לפני שנה כמעט כדי לא לעורר חשד. אך כאשר רוי, גנב מעולה איתו היה לה רומן בעבר, מופיע באי היא נאלצת להתחיל לאלתר. יחד יהיה עליהם לגייס צוות של גנבים חסרי ניסיון ולרקום תוכנית חדשה. במשחק הזה הכולל הונאות, התחמקויות ובגידות, האתגר הכי גדול אינו גניבת הכתר, אלא לאזור אומץ כדי לבטוח זה בזו.