בעלי חיים וטבע, סדרות דוקו
החל ברכס הרי האנדים וכלה בקו החוף סחוף הרוחות, צ'ילה היא בית למגוון מרהיב של חיות בר וצמחיית בר מדהימות שמשגשגות בנופים קיצוניים אלו. אין שום מקום אחר בעולם בו ניתן למצוא כמה ממינים ייחודיים ומעניינים אלו.