אמיליה ארהארט - התעלומה
חוקר מטעם הנשיונל ג׳אוגרפיק, ד״ר רובט בלרד, מתכנן משלחת כדי לפתור את תעלומת העילמותה של אמיליה ארהארט. המשלחת ״אמיליה״ עוקבת אחר הרמזים שהובילו את בלרד לאי מרוחק באוקיינוס השקט וצוללת אל תוך ארהארט עצמה, ובייחוד מה הפך אותה לאחת מהדמויות הכי מרתקות ומעוררות השראה בהיסטוריה.