התבגרות, קומדיה
במהלך חופשת האביב, מקבלים קודי וזאק הזמנה להצטרף לפרויקט ג'מיני, מרכז מחקר היי-טקי החוקר את הדינמיקה בין תאומים. באופן מפתיע, "הקשר בין תאומים" חורג מאהבת אחים רגילה ומאלץ אותם ללכת זה בנעליו של זה ולהבין את החיים מנקודת המבט האחד של השני.
במהלך חופשת האביב, מקבלים קודי (קול ספראוס) וזאק (דילן ספראוס) הזמנה להצטרף לפרויקט ג'מיני, מרכז מחקר היי-טקי החוקר את הדינמיקה בין תאומים. באופן מפתיע, הם מוצאים את עצמם מחוברים באופן שמעולם לא חוו בעבר! כאשר תאום אחד חווה תחושה, מחשבה או רגש מסוים, גם התאום השני מרגיש זאת. בעוד הגילוי החדש הזה עוזר לבנים להתפייס ולהסכים, הוא גם מעמיד אותם בפני סכנה גדולה יותר ממה שהם יכלו לדמיין.