טופ גאן: הדור הבא
בעולם התחרותי והמהיר של בית הספר לטייסי קרב של חיל הים האמריקאי החניכים מתמודדים עם שישה חודשים של מבחנים קשים ולא כולם מצליחים לעבור.
בעולם התחרותי והמהיר של בית הספר לטייסי קרב של חיל הים האמריקאי רק החזקים מצליחים. סדרה בלעדית שמעניקה הצצה לששת חודשי האימונים והמיון הקשים האחרונים שבהם החניכים לומדים איך לטוס במשימות קרביות. החלום לקבל כנפיים של טייס קרבי מתנגש עם המציאות הקשה של המבחנים הקפדניים ביותר עד כה. נהיה איתם בתוך תא הטייס כשהם מבצעים תרגילים דינמיים ומלחיצים שכל אחד מהם דוחק בחניכים עד לקצה גבול היכולת ומעבר לזה, ולא כולם מצליחים לעבור.