מאחורי היצירות של אולפני מארוול: דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף
הצטרפו לבמאי בעל החזון סם ריימי ולצוות השחקנים של הסרט כשהם מספרים על חוויותיהם שהפיחו חיים בסיפור האפל ביותר של מארוול. מבניית עולמות ועד בניית יקום, קבלו הסבר יד ראשונה מהשחקנים והצוות איך זה היה לעצב, ליצור ולהפוך כל יקום לייחודי ואמין. גלו כל זאת ועוד ב"הפקת Doctor Strange in the Multiverse of Madness".