טיטניק: התקומה הדיגיטלית
בפרויקט סריקה תת-ימי עצום וחדשני נוצרת התאומה הראשונה התלת-ממדית ברזולוציה גבוהה של הטיטניק, בשביל חקירה סוחפת וחסרת-תקדים.
בעזרת טכנולוגיית סריקה חדשנית והנפשה ממוחשבת מתקדמת, צוות של מומחים יוצר את התאומה הראשונה התלת-ממדית ברזולוציה גבוהה של האונייה הטרופה טיטניק. דרך חקירה סוחפת וחסרת-תקדים, הצוות חושף את הרגעים האחרונים והגורליים של האונייה, את הגבורה והפחדנות של הנוסעים והצוות, ואת האמת על איך טבעה האונייה "הבלתי ניתנת לטביעה".