אנימציה, פנטזיה
אב מגלה שבנו שונה משאר הילדים: יש לו יכולת לעופף! במקום להתגאות ביכולת של בנו, הוא מדכא אותה ומתחבא ביחד איתו כדי להימנע משיפוט. לאחר כמה שנים האב לוקח את בנו לפארק, בו מתגשמים פחדיו הגרועים ביותר: בנו משתחרר ומעופף לפני כולם במגרש המשחקים. האב כועס על בנו וגורם לו לבכות. כאשר הוא רואה את דמעותיו, הוא מבין שלא צריך להסתיר את היכולת של בנו אלא לקבל אותו כמו שהוא.