איש זאב בלילה
בלילה אפל וקודר יוצאת חבורה סודית של ציידי מפלצות מבין הצללים ונאספת במקדש בלאדסטון (אבן-דם) המאיים בעקבות מות מנהיגה. בטקס הזיכרון המוזר והמקברי לחיי המנהיג, מוטלים הנוכחים לתחרות מסתורית וקטלנית על שריד מקודש רב עוצמה - מצוד אשר בסופו של דבר יעמיד אותם פנים אל פנים מול מפלצת מסוכנת.
בלילה אפל וקודר יוצאת חבורה סודית של ציידי מפלצות מבין הצללים ונאספת במקדש בלאדסטון (אבן-דם) המאיים בעקבות מות מנהיגה. בטקס הזיכרון המוזר והמקברי לחיי המנהיג, מוטלים הנוכחים לתחרות מסתורית וקטלנית על שריד מקודש רב עוצמה - מצוד אשר בסופו של דבר יעמיד אותם פנים אל פנים מול מפלצת מסוכנת. הספיישל המצמרר, שהשראתו באה לו מסרטי האימה של שנות ה-30 וה-40 של המאה ה-20, מנסה לעורר תחושות של אימה ובעתה, בעזרת הרבה מתח והפחדות, שעה שאנחנו מגלים פינה חדשה ביקום הקולנועי של מארוול.