Prep & Landing
אלף מצוות הייטק שקיבל משימה להכין בתים ברחבי העולם לביקור של סנטה מתאכזב כשהוא לא מקבל קידום ומצוות עם טירון אידאליסטי. במהלך המשימה הראשונה שלהם כשותפים, אתגרים בלתי צפויים ידחפו אותם עד הקצה... ויאיימו על חג המולד עבור ילדים בכל מקום.
בערב חג מולד אחד, צוות הייטק של אלפים מיחידת עלית המוכרת בשם ״התכוננות ונחיתה״ מוודאת שבתים ברחבי העולם מוכנים לביקורו של סנטה. אבל אחרי שעבדו ללא מנוחה במשך 227 ימים, אלף בשם וויין מאוכזב כשהוא לא מקבל קידום להיות מנהל מודיעין רשימת השובבים. במקום, הוא מצוות עם טירון אידאליסטי בשם לני. במהלך משימתם הראשונה כשותפים, וויין ולני נתקלים באתגרים בלתי צפויים שדוחפים אותם לקצה ומאיימים על חג המולד עבור ילדים בכל מקום. עכשיו זה ידרוש מאמץ רב מצד שני האלפים הלא מתאימים להציל את העונה.