קרול וחברותיה בטה, טריקס, פרי ואמנדה מתכוננות לשנה חדשה של לימודים, ים וכיף בעירן האהובה ריו דה ז'ניירו. הן לא מצפות לכך שהחברות שלהן תעמוד במבחן כשייאלצו להתמודד עם אהבות ראשונות, עם הפעם הראשונה שלהן ועם החלטות נעורים אחרות. יהיה קל להתמודד עם כל זה יחד... או שלא!