אנימציה
מה בינגו ורולי אוהבים לעשות כשהם לא במשימה? הם משחקים, כמובן! הצטרפו לגורים, להיסי ולחבריהם בחצר האחורית כשהם משחקים בכל מיני משחקים ונהנים!
מה בינגו ורולי אוהבים לעשות כשהם לא במשימה? הם משחקים, כמובן! הצטרפו לבינגו, לרולי, להיסי ולחבריהם בחצר האחורית כשהם משחקים בכל מיני משחקים ונהנים! צחקו ושחקו יחד במפגש משחק של "זמן משחק עם גורים וחברים" עם הגורים וכל החברים שלהם!