דוקו
סרט תיעודי מיוחד זה מציג מבט ייחודי המסביר כיצד התהוו אולפני מארוול, הסרטים שוברי השיאים, התופעה התרבותית וסדרות הטלוויזיה של מארוול.
סרט תיעודי מיוחד זה מביא את הקהל אל תוך היקום הקולנועי של מארוול, ומציע לצופים מבט ייחודי המסביר כיצד התהוו אולפני מארוול, הסרטים שוברי השיאים, התופעה התרבותית והתרחבות היקום של מארוול בסדרות הטלוויזיה. ספיישל הטלוויזיה הראשון של מארוול מציג ראיונות בלעדיים וצילומים מאחורי הקלעים של סרטי מארוול, הסרטונים הקצרים של מארוול וסוכני S.H.I.E.L.D, ובנוסף תקבלו גם הצצה לעתיד של סדרת סוכני S.H.I.E.L.D וקטעים מאחורי הקלעים מלהיטי אולפני מארוול כגון "קפטן אמריקה: חייל החורף" ו"שומרי הגלקסיה", כולל הצצה ל"הנוקמים: עידן אולטרון". רצפים או דפוסים מסוימים של אורות מהבהבים עשויים להשפיע על צופים רגישים לאור.