Wings of Life
מבט אינטימי על יצורים בלתי רגילים ששליש מאספקת המזון של העולם תלויה בהם וכיום נתונים באיום מתמיד .
זהו מבט אינטימי וחסר תקדים על פרפרים, יונקי דבש, דבורים, עטלפים ופרחים המלווה בקולה של מריל סטריפ, בתצוגה מופלאה אודות החיים. אלו יצורים מופלאים האחראים על שליש משרשרת אספקת המזון של העולם, אך כעת הם נתונים בסכנה הולכת וגוברת. בבימויו של הבמאי המוערך לואי שוורצברג, Wings of Life עושה שימוש בשיטות צילום במהירות גבוהה ממרחק קצר מאוד מרתקות כדי להציג בפירוט רב את הגיבורים האלמוניים של הכוכב שלנו.