Random Rings
הדמויות האהובות עליכם מבית דיסני מפתיעות אנשים אקראיים בשיחות טלפון לעבודה שלהם! כשהן לפעמים מביכות ותמיד מבדרות, שיחות הטלפון המצחיקות האלה יגרמו לכם לשתות בצמא כל מילה!